Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-11, 10:07   #13
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Går jo ikke ned i vekt!

Opprinnelig lagt inn av manebane, her.

Heisann
Hvis du drikker mye kaffe, må du drikke enda mere vann! Kaffe er jo vanndrivende.
Har også lest noe her inne om at kaffe også kan være en partystopper for noen, dvs at de må droppe kaffen for å gå ned i vekt.
Og noen kostholdsfilosofier (er det riktig ord?) anbefaler jo ikke kaffe i starten.
Vekta mi står også ganske så stille men enda så tviholder jeg på kaffekoppen min
Jeg har slutta med så mange uvaner og erstattet dem med kaffe

Stå på!

Nok en mye som vel er avlivet, vanlig forbruk av kaffe er ikke vanndrivende og teller med i dagens væskeinntak (heldigvis )

Tror årsaken til at kaffe ikke er anbefalt, eller i allefall holde det i moderate mengder, er at det kan trigge søtsuget hos enkelte? Om jeg husker riktig....

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat