Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-04, 22:43   #3
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Dette innlegget laget en lang diskusjon for/i mot Atkins varer. Det endte faktisk opp med at de fleste ut fra egne erfaringer med disse varene kunne fortelle at vekt tapet stoppet opp når de begynte å spise produktene daglig.
Jeg føler meg slett ikke komfortabel med alle disse produktene. Jeg er med på at Ketchup og drikker og slikt er greitt å ha. Faren er av vi begynner å spise ting vi allikevel ikke spiste før, - bare "fordi vi kan". Og så ender vi opp med å spise altfor mye av det også.

Jeg tror for min del at det ville være veldig dumt å begynne med en erstatning av all snopen/kosen jeg har spist tidligere, for mye av det var for min del ganske sikkert en veldig stor uvane med "å måtte ha noe kos" når jeg satte meg ned for å se tv eller leste en bok eller bare skulle slappe av litt med en kaffekopp.

Den uvanen er jeg nå kvitt, og den var jo mye av årsaken til at jeg la på meg.

Helt unødvendig også å måtte spise noe hele tiden.

Jeg antar også at mye av den "tillatte" snopen inneholder stoffer som på sikt kan vise seg å ikke være så bra heller.....
Best uten for min del ...bortsett fra en liten smak i ny og ne...må innrømme det da...

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat