Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-11, 21:08   #144
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Opprinnelig lagt inn av frøken, her.




Lykke til til deg
Klarer du å få i deg nok kalorier og fett da?

Har i dag bare i underkant av 3 gram proteiner for mye, synes det er bra. Men hadde nok blitt mer hvis jeg skal få opp kalori og fettnivået.
Har drukket nesten 2 liter vann til nå, men må innrømme at det har blitt litt pepsimax og...

Ser at noen sier man ikke skal ha koffein, men i en av de amerikanske oppskriftene var det jo kaffe med fløte. Tenker at det går bra, noe må man jo kose seg med

Jeg har ligget på 98, 92 og i dag 96g fett, og rundt 1030 kcal hver dag. Ble veldig mye protein i går pga lavkarboburgeren som jeg bare MÅTTE smake på, men gikk allikevel ned 800g, og kcal endte på 1024 i går. Så jeg er fornøyd med det.
Drikker kaffe jeg også, en espresso med fløte til frokost, og en til lunsj. Etter det har jeg ikke råd til å bruke flere kcal på fløte til kaffen
Kjøpte meg en 1/2l pepsi max i dag, de andre dagene har jeg overlevd uten.
Er litt sulten nå, men har spart litt blomkål- og brokkolistuing som jeg skal ha en dæsj Creme Chérie oppå, smaker himmelsk! Er tørsten som er verst hos meg, blir knusktørr i munnen om jeg ikke heller nedpå et stort glass vann regelmessig. Har tatt mineraltilskudd i dag, jeg skyller vel ut alt som er med den hyppigheten jeg tisser om dagen

Veide meg for moro skyld i går kveld, og da veide jeg mindre enn jeg gjorde på morgenen, det samme i kveld, hahaha...blir litt småsprø av dette, men jeg har aldri i hele mitt liv veid mindre på kvelden enn på morgenen. Blir såå motivert!!

Ashley: Hold ut, det er verdt det! Drikk masse vann, og prøv og spar litt mat til kvelden i morgen om det er da du er mest sulten. Jeg spiser ikke alltid 250 kcal til hvert måltid. Frokosten ender opp med litt mindre, også "sparer" jeg litt utover så jeg har noe om det blir krise

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat