Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Ja, vet dere... Nå skal jeg fortelle dere noe morsomt.
I fjor, i jilustartergruppa, så telte jeg over etter cirka 2 uker og 2 måneder hvor mye vi hadde sammen gått ned i vekt. Nå varierer det i antall mennesker og slikt, men jeg synes vi er mange allerede til å være så tidlig i måneden! 
Etter omtrent 2 uker har vi SAMMEN gått ned 35 kg!!!
Gleder meg til å telle om 2 måneder (selv om det er et ERT#"RTG å lese gjennom hver eneste post) - vi hadde 2-ukers måling på 27 kg og 2-månedersmåling på 165 kg! Skal vi slå dem eller? 
Ps: Karbomamma er ikke medregnet, for hun har streng beskjed om å ikke veie seg før mandag 
Så flinke vi har vært, alle sammen!=) Gleder meg til å komme hjem til egen mat og vekt og målebånd jeg.. Spent på hvordan de 2 ukene her kommer til å påvirke kroppen ja
Idag blei det namme-frokost; salat med agurk og fetaost + oljen fra den oppå salaten såklart, 1,5 egg med majjo og 2 biter litt salt sau/lammekjøtt med baconbiter i smeltet smør til saus Har ikke blitt no mer mat enda, men finner nok noe snacks i lunsjen kl.23 Også passer jeg på å drikke mye vann- henter meg ny vannflaske hver gang den jeg har er tom

|