Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-04, 00:16   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Skjønner? Jeg har det helt klart for meg i hodet hva jeg mener - men kanskje det blir litt klønete formulert.

Jeg skjønner veldig godt hva du mener, og det er absolutt IKKE klønete formulert. Det er akkurat slik jeg føler det også. Merker allerede at jeg tenker.... "Det er spisetid, har egentlig ikke lyst på mat, - skal jeg ta en bar isteden" Farlig farlig..... Og det er helt sikkert ikke sunt ! Skal kanskje ta en halv sjokolade om kvelden (1 - 1.5 karber) av og til (isteden for mine 10 grams Lindt) Har akkurat fått en sending til fra Atkins, med Splenda (nyttig), sausejevner (nyttig), Teryaki marinade (nyttig ??), 2 pk brødmix (hm....delvis nyttig), 1 pakke med assorterte supper (så langt har jeeg prøvd to stk og de smakte pyton....) iste-mix + appelsinjuice mix (kan serveres gjester, de merker ikke forskjell allikevel) +(og her er det dumheten min kommer inn) - 20 assorterte Atkins barer, - og de fleste er så gooooooode. Skal ta dem med meg på Lavkarbo møtet mitt i Køben neste helgn (vi er en svenske, en danske og en polsk fra Tyskland som er gift med en svenske - og meg fra Norge - fra det kanadiske forumhjemmet mitt) ... dele dem ut der... eller er det litt slemt ?? *sukk* Skulle aldri bestilt. Men det er vel derfor jeg har en dårlig følelse, fordi jeg VET at det ikke er riktig.....

.... og svarene deres på innlegget mitt viser jo at tankene mine har rett...

Opprinnelig lagt inn av anne

Den uvanen er jeg nå kvitt, og den var jo mye av årsaken til at jeg la på meg.

Akkurat som jeg skulle ha sagt det selv.......