Etter å ha surfet rundt her inne i lang tid uten å skrive noe så MÅ jeg bare si noe. Mange av dere her inne på forumet er RIMELIG enspora i deres tankegang, ja nesten fanatisk religiøs i deres meninger mot ALT som ikke faller inn i lavkarb kategorien. Bevis meg feil sier en her om at CK pulver funker som middel for vekreduksjon: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35510&page=29 se min post der og mine bilder. Er dette bevis nok for deg? Og JA,jeg har hatt oppfølging av lege underveis. Har ALDRI vært i bedre form helsemessig enn nå. Det at jeg har valgt puver som metode å komme meg ned i vekt er i noens mening her inne HELT FEIL,ja nesten JUKS( ler ) Kom hit inn i søken etter lavkarbo folk som kunne lære meg å leve på lavkarbo etter endt kur ( lever lavkarb i mellom faser i pulver kuren) og fant tidlig ut at her er det noe som skurrer. Makan til ovenfra og ned holdninger mot andre har jeg aldri sett før Masse utrolig koselige folk her utenom de enkelte få som er av overnevnte type.Bare synd at de enkelte trekker ned følelsen jeg og mange andre får av forumet Kan vi ikke alle heller være enige i '' Vi slanker oss.Metode vi gjør det på spiller INGEN rolle. Vi skal holde vekta normal med lavkarbo diett etterpå?? Jeg for min del gidder ikke å lange ut i øst og vest mot alle som mener noe annet enn meg. Dine meninger har jeg respekt for,og håper du/dere har respekt for min meninger. Gi respekt så får du respekt! Kommer til å fortsette her inne for å lære meg mer om lavkarb.Kommer etterhvert til å bidra med mine egne oppskrifter som jeg holder på med for tiden.Fra meg vil det komme asiatiske mat oppskrifter med lavt karb innhold og chili i flere typer mengde.Holder på å studere Thai mat for tiden for å finne ut om alle urter og krydder de bruker i sin mat. De putter ikke inn noe i maten sin sånn uten grunn,det har stort sett en helse gevinst det som er i Thai maten. Så for ettertiden så håper jeg vi alle kan være gode venner her inne. La oss samlet dra lasset videre for å la flere få ta del i vår glede med lavkarbo liv. La oss sammen spre det glade budskap om at det finnes et alternativ til statens kostråd som VIRKER ,og det heter: Lavkarbo Hei så lenge