Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-11, 10:21   #6
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier og vekt

Min anbefaling er å fortsette som du har gjort i minst 3 uker til før du evt begynner å endre på noe. Det tar tid for kroppen og omstille seg og man bør gi det minst 6-8 uker og kanskje så mye som 3 mnd (ihvertfall i følge Skaldeman) før man begynner å endre på ting. Kroppen bruker også bortimot 8 uker på å "stabilisere" seg når man begynner å trene.

Bruk målbånd aktivt det gir kanskje større utslag enn vekta. Det er bare stress å se på at vekta varierer fra dag til dag. Foreslår at du har maks en fast veiedag i uka. Syklusen gjør mye for vekta, salt, kunstig søtning binder vann i kroppen, trening gir vann i kroppen osv. Selv drakk jeg cola zero og spiste en atkins i går i dag er jeg en stinn vannballong kjenner jeg på fingrene og jeg har derrick øyne , så jeg venter et par dager med å gå på vekta, selv om i dag er veiedag (veier meg hver 14.dag).

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat