Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-11, 12:58   #17
Perleblomsten
Medlem

Perleblomsten sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Perleblomsten er på en erverdig vei

Sv: You made my day

Opprinnelig lagt inn av JanneBL, her.

Så hyggelig! Alltid gøy med slike tilbakemeldinger Jeg opplevde faktisk noe lignende! har vært litt smådeppa i det siste, da vekta viser at jeg nesten har tatt av 10kg siden i fjor, men føler jeg ser akkurat like feit ut. Har nettopp startet blogg, og la ut noen bilder fra helgens kos. Fikk melding av en venninne jeg ikke har sett på flere måneder om hvor flott jeg så ut, og at jeg hadde blitt mye tynnere! Alltid gøy å høre Jeg fortalte dette til venninnen jeg har bodd med det siste året og etter å ha sett litt på bilder fra i fjor ble vi enige om at det var faktisk ganske stor forskjell!
Nå var jeg jo ikke akkurat kjempefeit før heller, men sunn var jeg ikke
samboeren min var så snill at hun fikset et lite før/etter bilde. Bilde til venstre er fra i fjor en gang, å det til venstre er fra forrige helg. Ser dere forskjell?

Du ser kjempebra ut,men kjenner til følelsen, tror man er like stor som før. Jeg har gått ned 11kg siden 1 april, og har tatt bilder nå for å sammenligne. Tror at siden jeg har gått ned så mye å fort så henger ikke hodet helt med, derfor følelsen av at man er like stor som før. Men godt å få tilbakemeldinger

Perleblomsten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo :) Svar med sitat