Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-11, 21:06   #718
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Ingenting er bedre Pruttilutt, enn at du ble i bedre humør MInner om at samvittighet er noe "dritt" og typisk damegreie. Har noen møtt en mann med dårlig samvittighet? Slutt å ha det; tenk framover - spist er spist. Sånn er det. Og jeg er enig med deg i at så mye skade kan det ikke ha gjort. Stå på!!

I dag har vi hatt skikkelig sommervarme her i Trøndelag; og jeg fikk så lyst på softis. Tror jeg må lage meg litt is og legge i fryseren slik at jeg kan kose meg når det blir varmt. Har også kjøpt meg bringebær og blåbær og lagt i fryseren i "løs vekt" slik at jeg kan ta opp akkurat passe antall. Det blir snæksi å ta opp tenker jeg .

Jeg er enig med innleggerne om at tråden er postiv; sånn må vi fortsette å ha det. Jeg gleder meg til å logge på hver dag og lese oppdateringene.

Forresten; kan noen anbefale en god lavkarbovennlig hvitvin? Jeg er rødvinselsker de lux, men får fort migrene av det og tenkte å prøve meg på hvitvin. Synes rosevin er godt, og finnes det noe for oss innen den sjangeren så setter jeg stor pris på tisp

Ser at flere stopper opp i vektnedgangen; me too Vekta mi hopper mellom å ha gått ned 1-3 kilo - siden i fjor sommer. Først de siste ukene har jeg merket det på kroppen. Det har vært en tålmodighetsprøve, men samtidig en bekreftelse på at det er en livsstilendring Skal se nærmere på fettfaste og om det kunne vært noe for meg. Jeg tror (har hatt mange teorier det siste året) at jeg spiser for mye proteiner. Fettmengden pr dag er ca 130-150 gram, mens KH er mellom 10-15 gram. Proteinene varierer mellom 80 (som jeg nå prøver å holde meg på) og opp til 150 gram. Og så hjelper det med trim

Jeg orker ikke sjekke tråden selv akkurat nå, men du kan jo se selv Her får du vintråden, som jeg selvfølgelig har abonnert på

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat