Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Synes du er kjempeflink som greier deg så godt der ute jeg RikkemOr, vær stolt av deg selv, du
Litt vanskelig det der med veiing ja, jeg hadde egentlig planlagt på bare veie hver 14 dag, men den planen gikk fort i vasken... Nå har jeg fast veiedag en gang i uken, men trokker på vekta til støtt og stadighet innimellom...... -Så kanskje litt greit å være litt borte fra det vekt-stresset også 
Nå er det natta her, sove godt alle sammen, og god arbeidsnatt til RikkemOr
Åååh, tusen takk Ja, og koselig at du henger med oss i tråden forresten jeg har jo helt glemt å ønske deg velkommen når jeg tenker meg om
Ja, å skulle veie seg sjeldent er ikke alltid så lett.. Jeg klarte meg godt uten å veie meg første uka, men da hadde jeg stix så hadde liksom en forsikring der.. Men joda, kjenner jeg er spent på hva vekta sier når jeg kommer hjem, og målebåndet også Sov godt du også=)
Og over til noe helt annet, idag var det litt sånn kjip lunsj.. Eller den var sikkert ikke det, men jeg blir så fort matlei her ute så vanskelig å finne noe som frister.. Og følte nesten at jeg havna litt "utpå".. Endte opp på en liten bit med indrefilet, mer stekt sopp og løk, og en hamburger med litt salat, et par syltede agurker og litt dressing Var jo ikke mye sylteagurk da, og heller ikke mye dressing.. Hadde bare blitt så tørt uten.. Vet ikke hvordan dressing det var, den var sånn thousand island-rosa, men var ikke thousand island.. håper det gikk greit asså.. Fettet det sliter jeg med, det er fløten i kaffen som redder meg.. Var så sulten i 23-tiden idag(oi, det har blitt igår=)) så tok et egg jeg hadde spart i kjøleskapet, kutta det i 4 og peisa på med majones.. Det gikk ned av rein viljestyrke, for såpass mye majones synes jeg ikke er godt engang, heheh.. Har hatt 2 kopper fløtekaffe så langt, en til frokost og en hmmm husker ikke når- på kvelden en gang.. Kan vel si med 100% sikkerhet at det blir en til 

|