Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-11, 12:16   #8
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Må øke insulindosen min igjen ...

Jeg har, ikke uventet, lagt på meg etter at jeg begynte med insulin i februar. Var jo stor fra før av, så all vektnedgang nå er supert! Sjekk tickeren min!

Står på venteliste til GBP(slankeoperasjon) og prøver bare å holde vekten sånn ca. Orker ikke bli større og blir jeg "for liten" får jeg ikke operasjon. Har slanket meg i over 20år og bare blitt større. Å måtte tilføre kroppen insulin hjelper jo ikke akkurat!
Siden jeg har dia2, er jo håpet også at den kan bli borte eller i hvert fall mye "mindre" etter en GBP!

Er ikke lett å slanke seg mens man går på insulin. Tenker at man rett og slett får ta tiden til hjelp og være glad om det går nedover om enn aldri så sakte!
Litt opp og ned er ikke uvanlig. Mye er som regel vann som forsvinner brått, men man får følge med og evnt redusere bittelitt på kaloriinntaket. Dr. Torkil sier ca 10% bør holde i massevis!