Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-11, 13:04   #13
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Atkins og proteinmengde - forstår du dette?

Litt usikker på hvilken bi-setning i den engelske utgaven det refereres til, men overskriften sider Typical protein food intake.
Jeg ville oversatt dette med: Typisk mengde av proteinholdigmat
Og når jeg leser videre etter tabellen, ser jeg at denne oversettelsen nok er riktig.
Men de kunne jo spesifisert det nærmere - f.eks. kunne de i oversettelsen skrevet:
"Mengde proteinrik mat" som overskrift, og lagt inn forklaringen "Mengde proteinrik mat som f.eks. kylling, kjøtt og ost som må konsumeres for å oppnå den angitte proteinmengde i forhold til kroppslengde oppgitt i tabellen."

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat