Litt forsinka skriving men.... Går fortsatt sakte nedover da å er fornøyd med det. Har justert endelig mål ned til 85 no hehe tørr gjøre det når det går ganske greit å redusere vekta. Har brukt mye egg og bacon da på maten men redusert litt på det no.. Er med på et prosjekt der vi tar blodrøver hver 3. mnd. Kolesterolet var på 5,7 før jeg starta med lavkarbo da siste måling viste 7,8 og jeg fikk beskjed om å ta kontakt med fastlegen. De mente det var alarmerende høye verdier og litt spesielt at det hadde gått såpass opp. Hmmm... litt merkelig da så jeg har lest endel hva ande har skrevet om dette her inne. Det hender visst det stiger litt første tida å jeg har bare holdt på i 3 mnd. Har å lest endel om de leger som mener kolesterol ikke er farlig da og har ikke lyst på noe medisin mot dette. Har på målinger tidligere ligget mellom 5-6 da. Skal prøve å få ta i de forskjellige verdiene da jeg regner med dette er totalen. Andre her som har opplevd lignende økning første tida på lavkarbo? Hei Nnem og velkommen hit Koselig med flere her da og noen nye. Ellers ganske stille her inne synes jeg