Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-11, 00:15   #782
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 38
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Tenkte på, har dere slike små pakker, eller en stor pakke sjølsagt , med meierismør der? Var på Egon å spiste entrecotè på lørdag, pga matallergi må jeg styre unna alt av sauser og dressinger. Ved siden av entrecotèn fikk jeg en kurv med brød og en slik porsjonspakke med smør. Smurte ganske enkelt smøret på biffen min, sammen med litt ekstra pepper

Da fikk jeg i meg ekstra fett, samtidig som maten blir mindre tørr - så smaker jo skikkelig meierismør veeeldig godt

Vi har no sånn Tine ekte smør eller hva det heter(minipk), jeg prøvde å putte det på egget første dagen og det smakte dårlig Vet ikke om det blir feil for smøret å ligge lenge i romtemp eller om det er noen annen grunn til at det blei sånn, men har ikke fristet veldig å smake på igjen

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

God morgen!

Det er så utrolig koselig å lese i denne tråden! Nå skriver jeg fra iPhone, så orker ikke å kommentere alle! Ønsker iallefall sanna god bedring!!

Båtturen går veldig fint. Jeg er nok ikke like flink som hjemme, får nok i meg litt lite fett og litt mye karbo, men alt i alt er jeg fornøyd! Jeg har vært fristet mange ganger, men har holdt meg unna alt av snop, chips, brød, poteter osv!
Har blitt litt alkohol, så spørst om jeg er i ketose, men men! Har holdt meg til rødvin og lite øl
Ha en super dag!

Synes du klarer deg kjempefint jeg, bare å stå på videre!

Opprinnelig lagt inn av tihii89, her.

Heihei! Jeg vil veldig gjerne henge meg på her, om jeg får

Starta for tre dager siden jeg da, men håper det går bra fordi.

Litt om meg: Jente på 21 år, 170 høy og veier 77 kg. For å få BMI til å stemme så skal jeg gå ned 10 kg. Er veldig motivert, og gleder meg masse til resultatene kommer!

Har også en sønn på snart 9 mnd. Det er den såkalte "fødselsvekta" jeg sliter mest med å få bort. Har alltid vært litt "shubby" men det skal man gjøre om på nå

Ser fram til å bli kjent med dere her inne! Virker som en flott gjeng

Velkommen=)=)=)

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Når det bikker i mot og motet stopper opp, tenkte jeg dette kunne være en inspirasjon og motivasjon for å fortsette. Når du er matlei og bare kvalm med tanken på egg og bacon, så kan det være nyttefullt å bare bli påminnet om at det faktisk er rette vei å gå! Du har påbegynt en reise som du selv er pilot for, men av og til må man ha litt påfyll av bensin, if you catch my drift.

Bildet er dårlig, men budskapet kommer helt klart fram?
Verdt å nevne at når jeg kjøpte pysjamasbuksen så satt den stramt over hofta og magen, samt at lårene fyllte hele stoffet.
På bildet står jeg i det ene buksebenet. Budskapet er at dette virkelig funker. Ikke gi opp!

Supert at du deler bilde med oss og hjelper oss alle (i hvertfall meg) med å holde motivasjonen oppe

Opprinnelig lagt inn av Lagom, her.

Hei.
Slenger meg på her jeg hvis det er greit?
Kommer sikkert til å trenge litt hjelp etterhvert.
Er på første uka med Ketolyse, prøver meg litt frem først til jeg får boka.
Skal leve strengt og er kjempemotivert.
Håper selvfølgelig på å gå ned endel kilo også, men hovedfokuset er at jeg har hørt andre med fibromyalgi har hatt stor effekt av lavkarbo.
Ser ikke på dette som en slankekur, heller en livstilsendring og gleder meg til veien videre.

Velkommen=)=)=)

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Jeg var på tivoli i dag med to venner, de gomla popkorn (<3) og sukkerspinn (<3 <3), men jeg avstod fra alle tilbud om å smake Endte opp med å gafle i meg både hjemmelaget kaffe latte og lage remuladesalat

Fliiink!=) Spesiellt imponert er jeg over sukkerspinnet kjenner jeg

Synes alle er så superflinke jeg! Imponert og inspirert blir jeg av hele gjengen

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat