Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-11, 12:43   #159
Bravo
Medlem

Bravo sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Bravo er ny på veien

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

I går var jeg på Nordbysenteret, og vi kom veldig sent, så rakk ikke å orientere meg så mye i de andre butikkene, men fant på helsekosten i andre etg (Guns hälsokost)
Udos choice liten flaske 179, stor 299 (tror jeg), stor boks bakepro 299 samt cocosa extra virgin 199 svenske.
Her kjøpte jeg ikke noe, men bare forhørte meg om pris, og jeg husker heller ikke de norske prisene, så ante ikke om det var billig eller ikke.
Tenker det er greit å skrive sånt her inne, så kan man sammenligne i ro og mak på nett osv før man drar en sånn tur
Forøvrig hadde de ikke JBKM der, bare den typen som er mørk, en slags kakaoerstatning, og det blir ikke helt det samme..

Inne på Maximat hadde de Risenta soyamel (250g) til samme pris som nevnt tidligere i tråden her, 11 og noe (11,70?)
Så fant jeg også noe sukkerfritt syltetøy som inneholdt hhv 8 (jordbær) og 6 g kh/100g (tyttebær), så tyttebærtypen fikk bli med meg hjem.
Ellers fant jeg ikke de pølsene som er nevnt flere ggr her inne, men derimot en annen type i flere smaker/varianter, ca 0,5 gkh i de også (noen lavere også)
De het Meister Paul som hovedmerke, de ulike pølsene het meistergrillare, meister vitløksgrillare osv.
De var ganske dyre og små pakninger, men likevel..

Sist redigert av Bravo : 17-06-11 kl 13:10. Årsak: rettet opp prisen på cocosa
Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat