Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-05, 09:09   #30
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Jeg er imot kontantstøtten jeg.

Hvorfor det? Fordi pengene burde vært brukt til barnehageplasser? Det kan de vel fikse selv om de har kontantstøtten, det har Norge råd til! De som har ungene i bhg får jo sponset plassen med flere tusen kr i måneden, faktisk mer enn det som blir utbetalt i kontantstøtte. Jeg syns det er flott at vi i et av verdens rikeste land kan få litt støtte for å oppdra barna våre selv istedetfor å måtte ha dem på "institusjon" fra de er under året gammel. Hadde det ikke vært for kontantstøtten hadde jeg måttet jobbe fullt fra jenta mi var 11 mndr gammel. Da hadde jeg heller sultet ihjel. Jeg ville ikke vært vekke fra barnet mitt så lenge hver dag.
Jeg er så takknemlig for kontantstøtten at jeg holder på å grine bare jeg tenker på den.