Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-11, 12:37   #49
starleif
Nytt Medlem

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: rogaland
starleif er på en erverdig vei

Sv: Kan jeg få litt mer hjelp, vektstopp?

jeg sto stille ei stund...gikk ned 3,9 kg første uka, så beveget ikke vekta seg, men så heller at jeg hadde gått opp et kg... så leste jeg et avsnitt i boka jeg har, å der stod det "Ketolysekuren kan ikke gjennomføres uten at du spiser grønnsaker og salat hver dag. det er viktig at du spiser mye grønnsaker for å få dekket behovet for visse vitaminer og mineraler. disse er nødvendige for å opprettholde en maksimal fettforbrenning.."

Jeg har hele tiden prøvd å holde meg til 5-10 karb til dagen, men innså at det var feil for meg... så med en gang jeg har begynt å spise ca 10-13 gram til dagen som kommer fra bare grønnsaker, og restrerene (opp til 15) karbo på andre ting, så gikk vekta rett ned igjen...har gått på dette i 2 uker nå, og på 4 av dagene var det ingen endring, annet enn opp et kg.. etter tre dager med grønnsaker som hovedingrediens på middagen, så har jeg mistet 2,3 kg... så totalt 6.2 på 2 uker...med en god del opphold og feil mat... så stå på, finn ut hva kroppen DIN trenger istedet for hva alle andre trenger... jeg har lest "minst karbo mulig".. frem til jeg leste i boka, gjorde litt justeringer å raste ned med en gang jeg spiste mer grønnt og litt mer karbo... stå på, du klarer det!

starleif er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat