Sv: Dere som hadde 74-76 kg i vekt da dere begynte, hvordan gjør dere det?
Jeg har gått på lavkarbo i 7 uker nå. Startvekt på 77 kg, og er nå nede i 68 kg. Jeg har kjørt litt streng ketose diett, eller dvs jeg spiser såpass lite karbohydrater at jeg går inn i ketose. Lager ALL mat fra bunnen av, sauser, dressing, supper, rene kjøttprodukter, mye egg, og diverse salater. Jeg har ikke brydd meg om at man "MÅ" ha så så mye fett om dagen, men selv med dager uten fett har vekten gått nedover.
Spiser 3 måltider om dagen, det har liksom vært nok nå som jeg har begynt på lavkarbo. Frokost er som oftes omelett, lunsj blir middagsrester, også lager jeg middag på kvelden. Typisk middag kan være hjemmelaget suppe, kylling/svin med salat, fisk med salat, "lavkarbo" grillmat osv...
Og i det siste har jeg tilogmed kost meg på Lørdager med vanlig "høykarbo" godteri, uten at vekten har stoppet opp. Dvs vekten står i ro to dager etter lørdag, deretter raser vekten ned igjen. (MUlig jeg er heldig der).
Mitt mål er 60 kg (er 168 cm høy), så jeg vil nok forbli i lavkarbo i god tid fremover. Håper jeg svarte på noe av det du lurte på?