Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-11, 00:58   #54
Bøtt
Seniormedlem

Bøtt sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Kan jeg få litt mer hjelp, vektstopp?

Satt meg ned å bladde i ketolyseboka mi i kveld ,har spist etter ketolyse i 10mnd nå og før det i ca 4mnd.Men har de siste mnd stått mer eller mindre stille.Så vil bare minne andre også på det som da står:

Det finnes ikke så mye dokumentasjon på effekten av slanking med kurer utover 6 mnd basert på kostindusert ketose.Det er derfor tryggest å ta en pause 3-.6 mnd for så å gå løs på resten av kiloene.En mer praktisk årsak til å ta pause er at mange oppnår mindre vektreduksjon når det er gått ca.6mnd med ketolysekuren.Da blir man ofte lei og slurver litt i tillegg.

Det kan jo være en ide for de av oss som er kommet til en stillstand på vekten og som selfølgelig ha gått mer en 6 mnd på ketolysekuren ,kanskje tenke mer generell lavkarbo eller evt.Feddon.For så å starte opp på ketolyse igjen etter et par mnd.Hvis en vil ned mer i vekt selvfølgelig

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat