Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-04, 15:26   #2
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Akkurat nå er det vel bare Turid som går på fase 1 her inne (bare produkter), mens Fedonisten er på fase 2. Jeg har aldri tatt noen Eurodiet-kur helt, men har smakt på en del av produktene. Og det er vel grunnen til at jeg ikke går på det, for å si det slik.... Er veldig imponert over dere som har guts og mot til å gjennomføre. Men du fikk vel beskjed om å spise grønnsaker og 2 ss kaldpresset olje per dag håper jeg?

Har du fått gått gjennom alle blodprøvene hos legen eller? Jeg har skrevet littegrann om det under tråden "Forklaring på insulinresistens" i dag.

Så vil jeg ønske deg masse, masse LYKKE TIL, Nutte! Håper du rapporterer ofte her inne om hvordan det går. Har du tenkt på å lage deg journal/dagbok?

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat