Sv: Er man garantert vektnedgang når man er i ketose?
Ha ei svigermor som arbeider med en voksen kar med epelepsi. Det er hun som lager alle måltidene hans og han har operert, spiser masse piller og hår med hjelm. På toppen av dette har han en hjerneskade som kom da han var liten nettop på grunn av epilepsien.
Nå har jeg lest sinnsykt masse, kom over filmen, First Do No Harm, og med stor tiltro fortalt \e jeg dette til svigermor.
Hva om hun lager maten med mindre karbo. Spise mindre boller og poteter kanskje? Sa dette på en veldig fin måte altså.
Hun kunne vel like godt gitt meg en midt på kjeften for så dum kunne jeg jo ikke være.
Man trenger "litt av alt" måtte jo huske at for flere tusen år siden var jo levealderen også deretter, men om jeg ville dø før jeg fyller 40 så er det opp til meg, men må ikke dytte dette tøvet over på andre.
Neida, skal ikke komme med forslag jeg liksom. Var ikke ute etter å frelse, men kanskje hun kunne prøvd å lese seg opp litt hun og?!
Min mor drimot ble helt gira og nå er hele min familie inne på dette. Bare jeg som er ketogen, men resten har sluttet med brø, ris, poteter og pasta og det er jo helt supert!
|