Sv: Puzns vei til ett nytt liv!!
Jada....må si jeg ser frem til å få skaffet bakepro og div sånn at jeg kan bake noe Sverige på Torsdag, så da blir det nok ei råd for det, men aldri i verden om jeg handler det her i Norge....dyrt bakemiddel for å si det mildt!!
Begynner å gå tom for ideèr til mat egentlig, eller...er jeg kanskje litt matlei? Tror nok det er det heller, for jeg går uttallige ganger i kjøleskapet bare for å kanskje få en skje inspirasjon, men nei.......da er det greit at en har ost i kjylen og ferdigstekt bacon i frysen, enkelt å greit 
Gi opp? Nei, aldri i verden, jeg har nok kommet for å bli Jeg har aldri hatt en så bra mage som jeg har nå, å jeg er ikke i tvil om at det er endringen av kostholdet som gjør det. Ingen luftsmerter, jeg promper (jeg må bare få sagt det ) sjelden lenger (før var jeg plaget med det heletiden), å ikke minst er formen MYE bedre!
Nå kan jeg faktisk oppdage om det jeg spiser er bra eller ikke også, noe som er perfekt siden jeg er litt allergisk mot melkeprodukter. Jeg kan ikke drikke ren melk uten laktosetabletter, å nå har jeg funnet ut at CC også ikke er særlig bra for meg. Fikk noen voldsomme magekramper av den når jeg spiste den i forrige uke. Kan vel spise det meste ellers, å kan spise matvarer med melk i så lenge det ikke er mye.
Dette går bra, jeg savner ikke mitt gamle kosthold sånn sett, å jeg vet det blir mye bedre nå når jeg får bakt litt 
Sitter akkurat nå å tenker på hva jeg skal ha til middag....jeg har jo da svært lite i huset, å mannen kommer ikke hjem på ei stund enda..vel, vi får ta fantasien i bruk...