Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-11, 16:40   #11
Mithila
Medlem
 
Mithila sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 39
Innlegg: 368
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Skolelunsj? Ja, særlig...

Opprinnelig lagt inn av Bravo, her.

Iflg min datter som på 8 år har "alle" de andre i klassen nugatti eller annet sjokoladepålegg i matpakkene sine stadig vekk. Dette er såklart en stor overdrivelse, og ble sagt under en diskusjon om hvorfor vi ikke har Nugatti..men likevel, er nok endel som stadig vekk har det, ja. Og "alle" har visstnok kjeks med seg også (sukkerkjeks som mariekjeks, sjokoladekjeks osv), og alle har lysere brød enn oss (jeg kjøper Fedonbrød for tiden) og alle er bare så mye greiere mammaer (evt pappaer) enn meg når det gjelder matpakken, tydeligvis..

Vi har her i huset landet på et kompromiss..jeg har to jenter, og når en av dem har bursdag, kjøper vi inn en boks nugatti som spises opp på brødskiver..femåringen fylte nå for en drøy uke siden, og boksen ble tom i forigårs.. nå er det heldigvis et halvt år til neste gang en av jentene har bursdag..

Ikkje dumt! Ei venninna av meg fortalte ein gong at ho og hennar to søsken KUN fekk nugatti om sommaren. Så ho trudde leeenge at butikkane berre solgte den slags i sommarferien

__________________




Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat