Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Hvordan er kroppsbygningen din? Jeg er 180 og er 91 (I DAG!!) kg i dag, ser for meg å være fornøyd jo nærmere 80-tallet jeg kommer. Så har jeg kraftig benbygning, et skikkelig reisverk sa ortopeden. Har igrunn ikke tatt noe standpunkt til ønsket vekt, tar det litt som det kommer.
Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg til 40 gram proteiner daglig eller 20%, fett helst så nært 80, og karb tilnærmet 1-2%. Men så er jeg strengere enn ketolyse, kanskje noe innenfor Skaldeman,men han har jeg ikke orka satt meg inn i. Funker igrunn fint som det gjør nå.
Ufattelig spent på vekta i morra. Fikk skjenn på jobb i dag for jeg så rett og slett blek ut, og ble sendt både hit og dit pga. utslag på urinstix. Full blodprøvescreening i morgen, blir spennende å se om alt står bra til
Q-skyr med blåbær (heeeerregud så god) til frokost, en liten bit atkinsbar til mellommåltid, fløtekaffe, plukket salat med masse fetaost, oljer, tomater, grønt og kylling (æsj). Nå blir det mine deilige pannekaker med masse deilig bacon. Skal prøve ikke flytte inn i forumet i dag, som jeg følte jeg gjorde i går 
Tja - jeg tror jeg er ganske grovbygd. Men det er vel fort gjort å tro det, når man har fått tildelt så mange cm og er noget solid? Er glad for alle cm jeg har, - større flate å fordele kiloene på. Føler meg bare litt stor..ikke tenkt på meg selv som veldig diger. Hvis du ser forskjellen?
Hovedmålet er jo at jeg vil ha følelsen av at jeg tar på meg klærne mine - ikke stapper meg inn i dem.
Tomater - Hva inneholder det egentlig? Hehe - det er dårlig med innholdsdeklerasjon på de... Kylling = æsj? Fordi du ikke liker - eller fordi det ikke er i henhold til ønskede tall?
Vær forsiktig med deg selv da!! Hørtes skummelt ut det der. Hvordan føler du deg da? Fått i deg nok drikke? Du er så flink til å hjelpe og passe på og vise omsorg for oss andre - ikke glem deg selv oppe i det hele! Oki? Elektronisk-litt-for-lang&hard-klem oversendes <3
|