Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-11, 17:18   #7
Frøkendings
Medlem

Frøkendings sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: På landet :) (utenfor Bergen)
Alder: 43
Frøkendings er på en erverdig vei

Sv: Hvordan ser dette ut?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Hei, Frøkendings! Jeg er også en sånn som virkelig ikke har sult, eller behov/ønske om mat, i overgangsperioden til ketogen kost. Det er helt normalt, og det blir bedre etter en liten stund, så det blir lettere å få et normalt og sunt energiinntak igjen. Ikke bry deg så mye om akkurat det diett.no sier, den kommer med en generell anbefaling uoppfordret. Men 1500 kcal høres ganske normalt ut, for hva det er verd.
Ja, jeg skal virkelig prøve å tvinge i meg mer mat..vil ikke sulte meg! Fakerten heller..da ødelegger jeg jo hele konseptet med å slanke seg! Godt jeg ikke er alene

Spis det du orker, enn så lenge. Om du føler deg slapp og uvel - som betyr at du trenger mer mat - kanskje du klarer å spe på med noe lite og næringstett, feks noen oliven, nøtter, ostebiter, fløte i kaffe/te? Eller noen ruller pålegg (ost, kjøtt) rullet sammen - raskt og godt.

Oliven er godt (med fetaost inni..nam) Fløte får jeg i meg nesten hver eneste dag..godt på bær og i omelett Hva tror du om jeg baker noen rundstykker eller noe sånt? Jeg lurer på om det er det som er problemet..magen min vrir seg i kvalme bare jeg tenker på steikt mat! Tenker jeg på vannmelon derimot, så løper tennene i vann...er det sånn med deg og?

Takk for svar

Frøkendings er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat