Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-11, 18:08   #9
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan ser dette ut?

Opprinnelig lagt inn av Frøkendings, her.

Oliven er godt (med fetaost inni..nam) Fløte får jeg i meg nesten hver eneste dag..godt på bær og i omelett Hva tror du om jeg baker noen rundstykker eller noe sånt? Jeg lurer på om det er det som er problemet..magen min vrir seg i kvalme bare jeg tenker på steikt mat! Tenker jeg på vannmelon derimot, så løper tennene i vann...er det sånn med deg og?

Takk for svar

Hehe, jeg vil mye heller ha en kotelett enn vannmelon. Men dette er også en overgangsgreie, altså. Det er lurt å venne seg til mye fett gradvis. Om man foretrekker "kjølig" mat kan avocado også være lurt.

Du kan jo godt prøve å bake noen lavkarborundstykker eller knekkebrød. Jeg anbefaler Nannahs knekkebrød, de er kjempegode!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat