Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-11, 19:38   #1
Kanskje
Seniormedlem

Kanskje sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg
Arrow

Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Så er den "grusomme" tiden her, den som heter sommer. Hvor man ikke lenger pakker seg inn i lag på lag med klær, men med tynne klær og helst minst mulig.
Å ligge i hagen og sole meg, går til en viss grad an hvis jeg er alene.

MEN - så var det det at man er ikke alltid alene, og jeg skal til syden to uker. Der er det varmt, og man bruker gjerne tette små plagg. Og alle er så slanke og fine der, med flate mager, og store faste pupper .....

Så kommer jeg da, med strekkmerker, hengepuppet, og magen min ....
Og skal sole meg , og bade.

Det værste er å reise seg fra solsengen, putte alt innenfor bikinien, og gå ned til vannet - mens det virker som om tusen øyner følger meg ... , og jeg føler at jeg vokser og vokser og bare blir større og strørre. Til jeg kan gjemme meg i vannet.

Så gjentar torturen seg, når jeg skal opp av vannet, bikinibuksen glir ned, og magen skal stappes oppi, og jeg skal gå hele veien opp til solsengen mens jeg føler at enda flere øyne følger meg, og ser valker og fett og strekkmerker .... og sikkert tenker at Hva søren har den blubba der på stranden å gjøre ...

Så kan jeg legge meg ned, og føle at jeg forsvinner litt i mengden igjen.

Jeg håper det ikke er bare meg som har det slik?

Spørsmålet blir da, hva slags bikini bør jeg bruke? Hva holder puppene på plass så de ser pene ut?
Hva kan jeg kamuflere magen under? har desverre heng også, så det er ikke fint med bikinibukse.
Så jeg har lurt på å kjøpe slik bikinibukse med skjørt rundt, men de ser så små ut ! har kikket i Ellos sin katalog på nett, men modellene er så slanke og pene. Jeg klarer ikke se for meg hvordan "gravide magen" min ser ut i en slik, og om den vil skjule valken min.

har en slik kjolebadedrakt fra ellos som jeg kjøpte i fjor, men fikk liksom så lite sol på meg da, og det var ekkelt å ligge i en våt badedrakt.

Noen som kan komme med noen gode ideer?