Sv: Flere som skal begynne 1. mai?
Takk for alle lykkeønskninger! Jeg håper at alle kryssede fingre hjalp. Dere er gode Tror det gikk greit, men tør ikke å ha noen forhåpninger.. Vi får se når sensuren kommer..
Og Bjella, herremin det så jo helt fantastisk ut!! Jeg føler meg beæret Og inspirert.. Mørk sjokolade har jeg ikke noe imot Men jeg tror ikke det funker å lage sorbet uten ismaskin.. Masse lykke til med operasjonen. Kanskje du kan øke karbene ved å spise masse masse sjokoladesorbet? Mmmm!
I dag hadde jeg gått ned nok en kilo! 65, sto det gitt!Og det til tross for mange små synder i det siste.. Det tallet har jeg bare glimtet før, og det forsvinner alltid fort igjen. Men nå er forskjellen at jeg ikke har sultet meg og er heelt tom innvendig, jeg synes faktisk jeg har spist ganske mye.. I går var vi på middag borte, og jeg smakte et lite kakestykke til og med. Klarte å begrense meg til ett bittelite stykke da
Når det gjelder å ikke drikke fettkilden, så håper jeg at det ikke stemmer, for jeg har nettopp begynt med te og kokosolje i tillegg til Udos choice.. Og det drikker jeg jo alt sammen. Kanskje det kan ha noe med at man kan bli litt dårlig i magen av å shotte olje. Merket det da jeg tok Udo's på tom mage her om dagen.. :rødme:
I morgen får jeg hjemmeeksamen, og skal bare skrive skrive skrive i to døgn. Har en diger pai-sak i ovnen av 6 egg, fløte, to kyllingfileter, masse fetaost, spinat, tomat og soltørket tomat. Det skal jeg leve på framover 
|