Opprinnelig lagt inn av tingelinge Er heelt ny på dette med karbohydrater. Har bestemt meg for å prøve, men er så veeldig glad i sjokolade... Har smakt en av disse atkinsbarne - advantage decadence bar - fysj og æsj, den var grusom. Det jeg lurer på er om jeg ødelegger alt om jeg for eksempel spiser to ruter med melkesjokolade en dag? hilsen tingelingen
Opprinnelig lagt inn av tingelinge
Er heelt ny på dette med karbohydrater. Har bestemt meg for å prøve, men er så veeldig glad i sjokolade... Har smakt en av disse atkinsbarne - advantage decadence bar - fysj og æsj, den var grusom. Det jeg lurer på er om jeg ødelegger alt om jeg for eksempel spiser to ruter med melkesjokolade en dag? hilsen tingelingen
Velkommen Tingelinge! Karbohydratfattig kost er spesiell, og det finnes mange forskjellig kurer/dietter, det ser du når du leser litt rundt i forumet her. Velg den dietten som passer for deg. Les boken og sett deg godt inn i den før du begynner. Da vi du få mest glede av kuren/dietten og du vil lettere nå målet ditt. Ikke vær for opptatt av at du er veldig glad i sjokolade. Velger f.eks du Atkins eller Ketolysekuren og kommer i ketose vil søthungeren forminskes eller forsvinne helt. Vi har jo et vektproblem, og da er det også viktig å se fremover til vi har nådd målet,-da er det godt å ikke være avhengig av sjokolade! Hvis du sprekker mens du går på kuren, er ikke all verdens ulykke skjedd,- men det er viktig å ikke gi opp, men fortest mulig å komme på rett kjøl igjen. Noen hver av oss her inne har erfart at det ikke alltid er prikkfitt løp! Lykke til!