Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-11, 23:17   #6
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Gastric bypass

Jeg hadde BMI på 35 da fastlegen min henviste meg og med insulinavhengig dia2, ødelagte knær og vonde hofter, samt historikken, ble jeg plassert i prioritert gruppe på mitt sykehus.
Behandlingen skal da være påbegynt innen et år etter at henvisningen ble registrert. Dvs at innen utgangen av oktober skal min ferd var i gang.
Men det betyr ikke at det ikke kan bli år å vente likevel, desverre! Time med ernæringsfysiolog, så 6 måneder før time til noe annet, så måneder før operasjonskole over noen måneder før man må vente kanskje leeeeenge på dato for operasjon helt i enden av den delen av løpet!