Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-11, 06:48   #925
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

God morgen=)
Endelig får jeg satt meg litt ned, det var deilig!=)
Har ikke hatt no særlig matlyst idag jeg, men får nå i meg litt=)
Frokost:18:00 2-3 ganske små skiver med kald skinkestek(tror jeg) med salat med agurk og fetaost ved siden av..
Lunsj: 24:00 En nakkekotelett med salat med agurk, litt tomat og fetaost og vanlig ost, med olje fra fetaosten og smelta smør på koteletta og 2 blomkålbusker..
Ender alltid opp med å kaste en del av maten min da.. Jeg er utrolig dårlig på å få hodet til å forstå hvor mye magen egentlig vil ha.. Men fiskene må jo ha mat de og
Noen liter vann får jeg i meg hver dag.. Tror jeg ofte havner rundt 3 liter en plass Så innbiller jeg meg at magen må si ifra om at den må ha no mer snart.. Pleier jo å være rimelig sulen på denne tia i alle fall
Jeg har fått lest gjennom tråden og altså, men det er så mange timer siden at det har blitt litt borte for meg..
Men alle med nedgang og cm som forsvinner Og det gjelder også alle som møter store fristelser og klarer å stå imot
Jeg holdt på å ende opp med spaghetti til lunsj idag jeg fikk heldigvis skjerpet meg nok til at jeg ikke tok det.. men når jeg så de dumme nakkekottelettene(som jeg ikke er glad i, for jeg liker best rent kjøtt ikke fett og slintrer) og torsk ved siden av... ja da så spaghetti bolognese veeeldig godt ut! men jeg spiste jo nakkekottelett da- til og med fettet! det gikk jo greit
Nå må jeg nesten komme meg ut igjen, men håper alle får en suuuper dag=)=)=)

Sist redigert av Rikkem0r : 15-06-11 kl 07:01.
Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat