Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-11, 07:16   #27
littleme
Medlem

littleme sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 35
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spør Drevon om råd vedrørende sunn sommersnacs!

Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.

Syns det er like arrogant når ikke-røykere (som aldri har røkt) uttaler seg om å slutte å røyke som når slanke mennesker (som aldri har vært overvektig) uttaler seg om å gå ned i vekt/slanking.

Abstinens etter nikotin er faktisk mye verre enn de fleste tror, det er jo derfor så mange ikke klarer å slutte og mange begynner igjen etter å ha sluttet.

Jeg er eksrøyker med flere røykesluttforsøk bak meg og føler at jeg vet litt om akkurat det

Blir nok feil hvis du sier jeg ikke har prøvd røyk. Jeg har prøvd det meste som det er mulig å prøve. Jeg har bare valgt å ikke fortsette med det, for jeg har ikke tenkt å bli som de rundt meg. Jeg kunne sikkert blitt avhengig jeg også, men det har jeg ikke tenkt til.

Poenget er at all tankekraft har mye å si, og fører til kjemiske endringer i hjernen de også. Derfor mener jeg man kan overbevise seg selv og kroppen sin til litt av hvert. Og hvis man TROR(altså er overbevist) noe skal bli vondt og fælt, så blir det fort det. Jeg mener bare at placebo og nocebo er litt undervurdert

littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat