Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-11, 11:00   #18
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Er man garantert vektnedgang når man er i ketose?

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Har gått med vannkiloene men står bom fast. Veldig glad på vegne av dem som går masse nbed og er verken deppa eller stresset, men ville jo vært moro at det forsvant MASSE!!! Trenger en sånn etter mange års kamp.

Jeg prøver å se positivt på det: mindre løs hud. Eller i mitt tilfelle: null løs hud. Jeg gikk ned ca 25 kg på 9 måneder og så har det stått ca bom stille i 11 måneder. Men så har jeg en kroppstype med ganske jevnt fordelt fett og har også gått ned ganske jevnt. Så jevnt at til tross for at jeg har gått ned 26 kg så går jeg fortsatt med de samme klærne! Bare med belte på buksene (og de er ikke så forferdelig løse) og så kommer jeg meg inn i noen klær som jeg ikke kom inn i for 26 kg siden.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat