Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-11, 11:47   #134
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg er enig. Jeg synes man skal være forsiktig å si at det ene eller det andre er det rette. Spesielt synes jeg man skal være forsiktig med å si at de som tar abort er kalde og ufølsomme. Samme som at jeg synes man skal være forsiktig med å si at de som velger å beholde tross at det vil bli en utfordring er dumme.

Abort er et vanskelig tema som man burde være litt påpasselig med hva man sier rundt. Man vet ikke alltid hva de som hører på (i dette tilfellet leser) har opplevd rundt denne problemstillingen.

Klart. Det er en vanskelig problemstilling for de fleste. Jeg syns ikke at man skal bruke abort som prevensjonsmiddel slik en del faktisk gjør. Men et uhell kan skje, og da må man vurdere hvilket liv man har å tilby et eventuelt barn. Jeg er såpass gammel nå at jeg ville hatt store problemer med en eventuell abort, og ville nok mest trolig ha beholdt siden jeg vet at jeg er moden for det, selv om det passer dårlig. Men for 7 år siden når jeg var 18, var jeg derimot ikke klar.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat