Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-05, 10:27   #20
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av DrPork

Har prøvd dette sånn ca 90% i 1 mnd nå. resultatet? Ned 5 kg. Da hadde jeg i forkant stagnert på et platå siste 6 mnd. La meg tilføye først som sist, startet med Atkins, gikk så over til Lindberg/South Beach. Som ventet raskt og stort vekttap på Atkins, videreførte dette med de andre. Men, takket være denne spiser jeg nå tilnærmet vanlig mat igjen.
Ser man nærmere på hva som faktisk gjøres er ikke dette noe stort hokkus pokkus. Man får i seg ca 1400 kalorier pr dag, uten å drive telling, kombinert med noe mosjon vil de aller fleste gå ned i vekt på dette.
I min hverdag betyr dette større frihet og mindre planlegging, ting blir rutine, og man får ingrediensene over alt. Dersom du kjøper boken, vær obs på at den er "amerikansk" på godt og vondt. Men, som et innspill i kostholdsdebatten samt for å utvide sin egen horisont er boken ok.

snakker du om sjokolade dietten nå ??? nei du mener vel tre timers dietten ... men jeg tenkte på den hysterisk morsomme sjokoladedietten ....

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat