Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-11, 13:04   #6
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Overgang fra lavkalori til lavkarbo....

Opprinnelig lagt inn av Kikki71, her.

Takk for svar! Jeg har fortsatt en del kg til som skal bort, men litt usikker på hvor mye før jeg er fornøyd . Men det er ihvertfall 15 kg til!
Målte meg på torsdag, og skal måle igjen i morra. Synes nok jeg merker det litt på buksene mine
Har registrert det jeg spiser på diett.no, og forholdsvis ligger jeg på ca 25% protein, 70% fett og 5% karbo. Sånn ca. Mulig jeg spiser litt lite, men kaloriene skal jeg ikke tenke på har jeg skjønt.....
Skal prøve å være litt mer tålmodig, men hadde kanksje sett for meg at jeg kom til å rase ned de siste kg i en fei.....
Men uansett har jeg trua, og liker kostholdet, så jeg gir meg ikke!!

Spis deg god og mett. Ikke tenk på kaloriene. Det er helt riktig. Nå har kroppen din trodd det har vært dårlige tider lenge, så til å begynne med vil den nok prøve å lagre før det blir dårlig med mat igjen. Sørg for at kroppen din skjønner at det ikke er sultetider i vente, så vil den begynne å slippe opp igjen. Kroppen er ganske smart, serru... så lenge vi også er litt smarte og forer den riktig

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat