Sv: Flere som skal begynne 1. mai?
Lucifine, var det meg du siktet til når du ba om oppskrift? På pai-saken? Det var så mye matprat oppover at det var ikke så godt å si :P
Lurer også på hva det er de advarer mot.. Får nesten litt lyst til å gå og kjøpe VG bare for å se.. Finner ikke artikkelen på nettet :S Sikkert noe sånt som at fett tetter alle blodårene og at det er viktig med fiber for fordøyelsen, og at man ikke må gå på en "ekstremdiett" som utelukker frukt og grønt, for da går man glipp av så mange viktige vitaminer..
Husker en ernæringsfysiolog som sa i Dagbladet at lavkarbo var usunt bl.a. fordi man det var så vitkig å få i seg grønnsaker..
Det er rart, jeg er sikker på at jeg spiser minst like mye grønnsaker nå som før, hvis ikke mer! Nå har jeg grønnsaker til hver eneste middag, og gjerne flere av måltidene også. Det er sikkert mange som spiser brødskive med ost/kjøttpålegg/nugatti til frokost og lunsj, ferdig pastarett til middag og flere skiver eller en yoghurt eller noe til kvelds.. Der er det jo ikke en eneste grønnsak eller noen sunne fettsyrer. Bare masse sukker og raffinerte kornprodukter. Og tilsetningsstoffer..
|