Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Ja, for det var akkurat det jeg også hadde lest - men jeg leser ganske mye i forumet og abbonerer sjeldent i trådene, så det å finne tilbake er jo som å lete etter nåla. Eller flisa. For meg er det i alle fall logisk at man skal holde litt fokus også på proteinet pga. aminosyrenes egenskap til lagring, og hvis det ender opp med å gå "opp i opp", så kan det være muligens en faktor til platå. Er jeg helt på bærtur? Fettandelen skal være høy, begrenser seg hvor mye mat i alle fall jeg klarer spise så jeg skal få 100 gram fett OG 80-120 gram proteiner. Da må jeg ho øke tilsvarende på fettet til, å herregud, mange gram? Jeg må presisere at dette er min tanke og min forståelse av fordelingen.
Men tror vi skal legge den diskusjonen ned...
Har vært deppa i hele dag, igrunn. Bestemte meg når jeg leste tråden fra starten av at jeg har vært litt for plasskrevende og kanskje tatt over tråden, og det beklager jeg i så fall. Har investert en god del timer her, og har kost meg hver eneste en av dem. Jeg får tenke litt på det, gjør jo noe med ens stolthet.