Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-11, 22:18   #31
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Spør Drevon om råd vedrørende sunn sommersnacs!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Min eks- narkomane søster har sluttet HELT med alle former for narkotika, men klarer overhodet ikke slutte å røyke!
Hun sier det er MYE verre å slutte med nikotin enn heroin, kokain og amfetamin!

Kan det også ha med stigma å gjøre? Det er sosialt akseptert å røyke, mer enn å ta narklotika, og derfor er det vanskeligere å kutte? Bare en tanke. Selv tror jeg (irriterende nok) at røykeloven hadde mye å si for at jeg slutta.

[quote=aatinka;1138931det er så innmari irriterende å få høre at det bare står på "vilje" eller "tankekraft" om man klarer å slutte eller ikke. [/quote]
Irriterende, men likevel sant... Alt handler om innstilling, og å ta bevisste valg. Selv har jeg vært røykfri i 3 år, og da jeg først begynte å bli bevisst på hvordan og hvorfor jeg valgte å røyke var det faktisk ikek vanskelig å slutte i det hele tatt.