Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Prittilutt! Ikke trekk deg fra tråden! Du er limet og til stor inspirasjon for oss alle!
Jeg har ikke hatt tid til å være inn de siste dagene, og vet derfor ikke noe om diskusjon om proteiner utenom det jeg kan lese av denne siden. Om det er proteiner eller ikke, så er jeg av den oppfatning at når det gjelder lavkarbo som diett/kosthold så er de fleste av oss "grønne" - og alle svarer ut fra sitt ståsted, og hva de har lest/hørt/tror. Du, som har så lang og god erfaring er veldig viktig som kan dele på kunnskapene dine. Tenk på alt du har prøvd, alle fellene du har gått i - som vi kan lære av deg. Uvurderlig. Jeg ser du skriver at du tar "mye plass" i tråden. Glem det!! Vi er nødt til å ha en som drar, en som følger opp - ja er limet. Uten en sånn en blir tråden inaktiv. Ære være deg som har tatt den rollen; det er mye arbeid som ligger bak!!!
Jeg henger meg på de andre her, og ønsker sterkt at du holder kontakten slik du har gjort til nå.
Jeg startet 2 dager etter deg da Så sånn sett er vi begge to veteraner med like lang fartstid. Men det gjør veldig godt å høre at dere ønsker meg her og at jeg fortsetter være aktiv. Får se an hva natta bringer, ny dag i morgen.
Og ja, det er en god del arbeid bak, men jeg elsker hvert minutt av det.