Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-11, 23:08   #1003
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Forøvrig vil jeg takke alle for koselige støttemeldinger, tårene renner for å si det slik, Jeg får se hva jeg finner ut.

Stoooooooooooooooopp en halv Pruttis!!!
Du må ikke gå - ikke gjør det. Denne tråden blir jo rar uten deg, og dessuten blir vi sikkert tykkere hele gjengen også. Please? Jeg har begynnt å kunne skimte kinnbeina mine gjennom bollekjakene - du må ikke forlate meg nå altså!! Hm..? Søte Pruttilutt'n.

Vi har alle ansvar for oss selv - og du har vært genial til å hjelpe oss. Du har supre innspill, oppskrifter og motiverende ord - og er gull verdt. Basta!

Jeg reagerte på måten du ble svart på - og holdt på å kommentere det, - men var så dum at jeg ikke gjorde det da. Og det beklager jeg, tenkte i mitt stille sinn at jeg ikke hadde noe med det - samtidig som jeg kjente på at jeg ville si i fra fordi at tråden (i alle fall det jeg har lest) ikke hadde den type tone tidligere.

Du var ikke i form i går - og du har hatt en dårlig dag i dag. Men du - når du våkner i morgen så er det en helt ny dag og da vil jeg at du skal lese igjennom tråden - fra du sier at du skal melde deg ut og framover. Les hvor utrolig viktig du er for så mange!! Oki?

Du er her for oss og vi for deg. Kan bare snakke for moeg selv - men det ser ut til at alle er veldig enige.

Demokrati veit du - det betyr at du må bli her det. ;-)

Glad i deg - hvem du nå enn er!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat