Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-11, 00:07   #1010
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Men dere, uff, arg. Jeg er jo helt blåst!!!!

Har lenge tenkt på at jeg har så lyst til å smake på Kesam. Aldri smakt det og hørte at den med vanilje er så god... Har aldri kjøpt den fordi jeg så på den som en sånn "usunnn" sak..

Dermed handlet jeg den jo i dag, i god tro, for nå får jeg jo lov å spise fett. Smakte himmelskt helt til jeg fant ut at nå må jeg lese litt...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har ikke fått i meg så mange karber på 20 dager som i dag! Ligger som regel på 10 og i halvparten av den fantastiske boksen var det 16!!!!

Den gode smaken forsvant fort og den dårlige samvittigheten smøg seg oppover de ubarberte leggene.... usj!

MÅ bare kommentere det her - NØYAKTIG det samme har jeg gjort i dag!!
Er det mulig??
Skikkelig irritert på meg selv. Grrrrrrrrrrrr - har 14 Karb i dag, hadde 7 i går og 1 dagen før der. Pokker altså.
Jordbær med Kesam - veldig godt ja. Helt til jeg skulle legge inn på diett.no å fikk tallene slengt i fjeset. Måtte tre ganger i kjøleskapet oig kontrollese på Kesamboksen. Dumme-dumme Kesam.

Og jeg som var sååååå flink....

(Men det er godt at det ikke bare er meg som snubler meg gjennom - så nå vet du at vi var i alle fall 2 som spiste Kesam i dag!)

Ny dag i morgen - med en erfaring mere.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat