Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
God Kveld Folkens.
Er nå ferdig med dag 3 på lavkarbo, og det har gått bedre enn forventet, tror jeg. Er fortsatt litt "grønn" på enkelte områder, så i går når jeg var i butikken, brukte jeg ca tredoblet tid, fordi jeg måtte lese på absolutt alt! ble litt skuffet når jeg leste på de forskjellige posene med usaltete nøtter. Har lest at litt nøtter som snack i ny og ne er OK, men synes at karboinnholdet pr 100g var litt for høyt til at det kan være akseptabelt. GODT mulig jeg tar helt feil der da. 
Ellers er jeg ganske sikker på at dagsmenyene mine er OK, men er ike 100% sikker. Så setter pris på kommentarer på hva jeg evt gjør rett og feil.
Dag1:
Frokost: 2 små egg, en 90g burger (bare burgeren) 0.3g pr 100 g. drysset på gressløk og litt krydder.
Middag: grillet kylingfilet med fløtesaus og grønnsaker.
Kvelds: Spiste såppas sein middag, så var ikke sulten. 
Dag2:
Frokost: 2 stk fiberrik med ost
Lunsj: 1 stk fiberrik med ost
Middag: Lasagne laget med fløte istede for melk, og osteskiver istede for pastaplater. Og litt salat utenom (salat, agurk,paprika, tomat)
Kveldssnack: Jordbær med pisket kremfløte tilsatt litt splenda(begynte å klø i munnen etterpå, regner med det var splenda'en)
Dag3:
Frokost: 2 stk fiberrik med ost og paprika
Lunsj: Salat med; ost, salat,paprika, agurk og bog Kylling. Hadde litt rømmedressing på toppen.
Middag: 3 stk 90g burgere (0.3 g per 100g) Litt ost, salat og bacon ved siden.
Kveldsnack: Jordbær med pisket kremfløte tilsatt fruktose(Er fruktose bra egentlig? Usikker.)
Såå, jeg har spist jordbær de siste to dagene, men har hørt bær er bra(?), også så de så gode ut i kjøleskapet hehe. Blir ikke noe hverdagskost nå som de er spist opp da.
Ellers kjenner jeg ingenting til hodepine, slapphet osv, men det kommer vel ikke etter bare 3 dager? Regner med jeg ikke er i ketose enda.. Skal handle inn Ketostix i morgen for å sjekke. 
Hvordan går det med dere resten? Regner med dere er på rett spor! 
|