Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-11, 07:52   #1014
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen. Håper denne dagen blir myyyye bedre enn gårsdagen. Starter den med å sende dere alle en klem og et stort ønske om at vi fortsetter å holde sammen og støtte hverandre her inne. Dette er ikke alltid enkelt og vi trenger hverandre!!!

Budeia og Nyskjerrig nok: Hehehe, ja den vaniljekesamen er farlig, full av sukker. Bedre å vispe litt krem og tilsette noen vanlijedråper og litt kunstig søtning (om man tåler det) til bærene.

Tham: Froktose må du droppe, det er rent karbohydrat og påvirker blodsukkeret. Hvis du vil søte noe, så bruk kunstig søtning, hvis du tåler det, splenda eller sukrin feks. Noen tåler ikke søtningsmidler heller, men det må du nesten finne ut på din egen kropp. Jeg tåler det helt fint. Jeg ser ikke fordelingen din med det du har satt opp der, men min umiddelbare reaksjon at dag 2, når du spiser ostelasange, så får du sikkert i deg bra med fett, mens de andre to dagene ser det litt magert ut. Griller du hel kylling istedenfor kyllingfilet, bruker smør på de knekkebrødene, bruker olivenolje på salaten osv, så er det bare små justeringer som vil hjelpe deg masse med fettprosenten. Vær også obs på at enkelte ikke tåler å spise de fiberrikene. Bær kan du spise litt av så lenge du holder deg innenfor 15 karber. Du må nesten telle de karbene veldig nøyaktig - spesielt nå i begynnelsen, til du har det i fingrene. Totalt syns jeg det ser ut som du får ltt mye karber, og siden du nettopp har startet og ikke har hodepine, slapphet osv kan det tyde på at du ligger for høyt på karbene til å komme i ketose . Kjempeflott at du kjøper stix, det er greit nå i begynnelsen å sjekke en del, etter hvert får men mer følelse med det og trenger ikke sjekke. Ambefaler deg også å bruke diett.no nå i begynnelsen, og være nøye med å registrere absolutt alt. Masse lykke til

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat