Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-11, 09:28   #143
christine76
Medlem

christine76 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 49
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juniskravletråden 30+

Og så kan jeg kanskje komme med en liten oppdatering over hvordan det går med meg. Som egentlig ikke er så veldig bra. Eller, det er bra på noen punkter og ikke så bra på noen.

Er midt i samlivsbrudd, og det er ikke bare enkelt, eller, det vil si, bruddet er vel ferdig for en god stund siden, men får ikke flyttet inn i ny bolig før månedsskiftet juli/august.
Matmessig og treningsmessig så går det litt så som så.. Jeg spiser fremdeles lavkarbo, men merker at det blir lettere og lettere å bare gjøre små unntak. Noen av dem er jo greit, for jeg driver jo og vedlikeholder. Men terskelen for å synes at det er greit med utskeielser flytter seg stadig. Må stramme inn på det på et tidspunkt tror jeg, men er ikke helt klar akkurat nå. Jeg har heller ikke fått trent så mye for det er så mye annet som tar tid og oppmerksomhet nå. Men har fått syklet to gode turer denne uken, så akkurat nå er jeg i rute.
Har ikke helt våget å veie meg på en stund, bør egentlig gjøre det for å følge med. Men tror ikke jeg har gått opp veldig mye. Håper i alle fall ikke det. Men er vel litt derfor jeg ikke vil veie meg nå, for om det viser at jeg har gått opp, så må jeg jo gjøre noe med det..

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat