Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
God morgen
Nettopp spist frokost med egg, bog kylling, ost, gressløk og agurk nå! Skikkelig godt! Savner ikke brødskiva engang, hehe 
Ellers vil jeg takke for tilbakemeldingene på dagsmenyene mine, bytausa og Bente1. Det setter jeg stor pris på ja 
Men lurte på en ting ang det bente1 sa, at det så ut at jeg fikk i meg litt mye karbohydrater, har du noen forslag til hva jeg bør kutte for å få i meg mindre? (fruktosen, jordbær og fiberrik regner jeg med kan kuttes/byttes ut, men er det noe mer) 
Har vært innpå diett.no og knotet litt, men tror jeg må sette meg litt mere inn i det, hehe.
Ellers så hadde jeg litt vanskeligheter med å sove i natt, våknet ved at føttene mine "verket" og var "tunge" og det kriblet i dem. Er dette noe som kommer av kostholdsforandringen min? Leste noe om magnesium-mangel osv. Er dette normalt? 
Ellers vil jeg si at selv om jeg ikke har vært så aktiv i forumet tidligere i uken, vil jeg si at jeg setter stoooor pris på dere alle! Og jeg synes ingen skal forlate tråden, fordi dere alle er store inspirasjonskilder for meg, + at dere kommer med utrolig mye nyttig info for en nybegynner som meg.
Håper alle sammen får en fin og karbohydratfri dag! 
|