Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-11, 19:11   #1
Frøken Kolibri
Juniormedlem

Frøken Kolibri sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Frøken Kolibri er på en erverdig vei

SINNsykt snopetrang idag - dag 3

Er nå på dag tre i mitt nye lavkarbo regime,jeg sikter på ketolyse og håper jeg får det til..har ikke merket store endringer i kroppen enda,merker man godt når ketolyse/ketose skjer?
har prøvd å være flink,er ikke sikker på hva karb mengde jeg ligger på for dagen,men tror det er rimelig lavt.
har feks idag spist en fiberrik med meierismør,majo,agurk og ost på til frokost,pluss ostebiter i tillegg.

senere spiste jeg et kyllinglår og litt tyrkisk(??) yoghurt med bringebær til,nå spiste jeg nettopp osteruller med div.pålegg på;
agurk,kalkunskinke,philadelphiaost,fårepølse og rømme.haha man blir jo litt oppfinnsom etter hvert...
tror ikke dette skal bli så aaltfor høyt karboinntak?? er veldig glad i fiberrik,men tør ikke spise så mange av de..toppen 3 stk iløpet av en dag.

Har hatt sykt snopekick/søtsug idag,så måtte forte meg inn hit så jeg blir litt inspirert og holder meg unna...er hardt!
måtte spise litt vaniljekesam og bringebær for å stoppe det verste.
hvor lenge vil det gå før dette irriterende og vanskelige suget gir seg tror dere..? er vanskelig å holde motet oppe når det er slik merker jeg..uff..

Frøken Kolibri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg..tror eg!;) Svar med sitat