Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-11, 19:43   #1
Edla
Medlem

Edla sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Edla er ny på veien

Hvordan få bort "hengemagen"?

Jeg har gått ned snart 16 kg med generell lavkarbo, jeg er ikke særlig strikt eller hard og er heller liberal til å spise feks ferdige sauser osv når man er ute og ikke kan ha full kontroll på karbene. Jeg teller dem ikke men ville tro at jeg på en dag uten utskleielser kanskje spiser 20-30 karber. Synes dette funker som bare det og skjønner jo at vekten ikke kan fortsette fyke nedover slik den har gjort og det er helt greit MEN jeg vil så innmarig gjerne bli kvitt fettet på magen!

Jeg ser nesten gravid ut. Jeg har blivit slankere rundt ribbeinen og ryggvalken har minsket MYE men nedrste parti på magen er helt umulig å få vekk. Hvis jeg står foran speilet og holder inn magen, eventuellt "tenker" bort fettklumpen der så ser jeg kropp jeg kunde være stolt over. Det gjør meg ingenting at rumpan og lårene er litt runde og gode, det er denne hersens MAGEN som plager meg!

Jeg trener ca annenhver dag, sykling, vannaerobics, gange og zumba i tillegg til at jeg gjør situps og andre styrkeøvelser på min ball...

Noen som har noen gode tips?

Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat