Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-11, 21:27   #7
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Går så fryktelig sakte

Jeg har hatt total stillstand i vekta i nesten halvannet år, har ikke gitt opp ennå

DU må gi det minimum 6 uker og aller helst 3 mnd før kroppen har omstilt seg. Les deg opp på relevant litteratur og vær nøye med at du faktisk spiser "riktig". Sjekk ved å bruke diett.no.

Lavkarbo er ingen vidunderkur som gjør at man raser ned mangfoldige kg i uka, selv om det er det man hører. Ofte mister man en del i begynnelsen (Første par ukene) for vannet går ut av kroppen, så starter man å miste fett for alvor.

Du går jo faktisk ned i vekt og jeg synes heller du skal fokusere på det enn at du bare har gått ned 400 g - du går ned i vekt!!! Husk også at vekta kan variere med +/- 2-3 kg i forhold til syklus, vann i kroppen. Det er helt normalt. Prøv heller å ta fokuset vekt fra vekt og kjenn på om du føler deg i bedre form og at du faktisk kan spise mye god mat. Ha en fast veiedag i uka fremfor å gå på vekta hver dag, det stresser bare og stress er en rimelig effektiv stopper for vektnedgang. Bruk målbånd aktivt, mange mister cm og ikke så mye i vekt, det er like viktig som et par tall på ei vekt. OG tenk positivt, alt er så mye enklere når man fokuserer på det positive i stedet for å stresse med alt det negative

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat