Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-11, 12:41   #10
mio87
Medlem
 
mio87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Karmøy
Innlegg: 173
mio87 er på en erverdig vei

Sv: Er det noe galt med stoffskifte mitt?

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Jeg følger med på denn tråden, jeg er veldig som deg. Trøtt og sliten konstant og har slitt med lite jern ihvertfall i 17 år. Blir og avblåst når jeg snakker om stoffskifte, og legen jeg hadde var og fokusert på BMI og gastric bypass, og jeg vil ikke ha det, vil gjøre jobben selv.

Tror at en del leger mener at "feite damer på død og liv vil skylde på lavt stoffskifte fordi de er feite fordi de eter for mye". spesielt middelaldrende menn, som er grodd fast i urtiden....sukk


ja, det var helt slik han var. syns han dreide veldig over på vekt, og jeg prøvde og si at jeg har vært i bra fysisk form tross at jeg har vært stor i alle år. Jeg er bare 23 og jeg har holdt på i et halvår nå med lavkarboen, trodde han skulle vise glede over det.

istedenfor virka det som han ikke oppfattet det, skuffende.

det som er rart er at denne legen er ung, trodde han ville forstå :/

tilslutt sa jeg at jeg håpte at noen ville se forbi størrelsen min, siden det tross alt uansett er det første som møter alle, jeg trenger at de ser innsiden .. sa jeg..

uff, håper du også finner utav dette her

__________________
www.happychilli.blogspot.com - min blogg om lavkarbo,foto,migrene og hverdagen..


mio87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/generell lavkarbo - det som gir minst migrene.. Svar med sitat